fuck....

Allt känns bara skit just nu.. Jag är så jävla skoltrött, fortfarande en massa kvar. Har känt mig skit stressad inför det länge nu, och... igår ringde min tränare till mig... Jag blev bara jätte chokad när hon ringde och sa att jag skulle provträna med sm, jag visst ju att det skulle komma snart, men det käns förtfarande för tidit. Jag vill inte sluta i USM! Jag har aldrig stått så nära några som jag gör med er just nu, ni är bara mitt allt, mitt liv. När allt fuckar upp sig så finns ni alltid där, men nu förstörs allt, jag vill inte lämna er... Jag kan inte... jag var i chok när hon ringde och jag sa inte så mycket, det kändes så konstigt, men helt plötsigt skulle jag träna med dom... Jag forstog inte vad som hänt, och messade henne sedan och skrev att för mig så finns det bara två val, och dom står mellan att stanna i USM, eller att sluta helt. Hon svarade att jag måste gå till SM, att pröva iallafall, men hon förstår inte! Jag vill ju inte! Jag stannar hellre kvar den sista tid jag har med usm innan jag måste sluta.... fan fan fan.... Jag vill inte det här, jag orkar inte mer...
mina änglar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0