Jag vet jag vet, seg uppdatering... igen :(((

Hej alla glada, och ledssna också för den delen. Jag kom precis hem från träningen, gick sådär, med tanke på att jag sträckt ljumsken... Men ja ja. Vi chillade gal1 i skolan idag, hahah särskillt efter musiken, vi satt och sjöng, brakeevan med the script, så sjuuuukt bra låt!
Sitter och pluggar nu, matteprov och spanska förhör i morgon kuuuuuul. Något som däremot är kul, är att ett: I morgon är det freddag, det betyder snart helg, och så självklart suit up friday ;) två: jag ska äta shusi!!! tre: jag ska se hamilton :D fyra: jag ska till soffi på lördag! ockej jag har mååånga fler anledningar att vara glad, men om jag ska rada upp alla kommer inlägget bli sisådära en och en halv kilometer, så det får räcka med att säga att jag är glaad idagh!
(En ny header på väääg!)
puss och kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0