strunta i det.... bara känslor

Varför kan allt inte bara vara som förut? Varför har alltng förstörts?  Jag orkar inte med det här längre, kan du inte förstå att jag älskar dig... Allt var så bra förut, helt perfekt. Men sedan hände något, men jag vet inte vad, Du var min bästa vänn, min bästa vän någonsin. Jag kunde berätta allt, exakt allt som hände för dig. Men nu är allt som bortblåst. Borta borta för altid? Vi hade planer att få barn samma år. Så att dom kunde gå i samma skola, samma klass och vara vänner, precis som du och jag. Och precis som våra föräldrar. Vi skulle gå där med våra barnvagnar och varsin hund, minns du det, eller betyde det inte lika mycket för dig som det gjorde för mig? Fan fan fan, jag okar inte mer nu... Jag orkar inte, vad ska jag göra utan dig?


Kommentarer
Anonym

vad har hänt? :o <3

2011-12-09 @ 14:51:35
URL: http://www.lovisasoderlundsliv.blogspot.com
Soffi

Jag vet inte vad som har hänt Lisa, plötsligt var vi så långt ifrån varandra. Det hände så snabbt, hann knappt fatta att vi var särade och inte bara vi, hela vårt "gäng". Och en sak ska du ha klart för dig, jag har verkligen inte glömt bort allla små grejer vi har bestämt om våran framtid. Det ringde en liten ringklocka när jag läste om det. Kommer så väl ihåg när vi bestämde det. Vi bestämde till och med vilka åldrar vi skulle skaffa barn i o.s.v. Gulligt! Det känns så knäppt, det har alltid varit den längste och den korta. Men jag hoppas vi hittar tillbaka till varandra. Älskar dig!

2011-12-09 @ 15:32:43
URL: http://sofiamillbert.blogg.se/
Lisa

Tack för att du förstår vännen, det löser sig nog, hoppas jag, jag vet inte vad jag ska göra utan dig <3 Älskar dig!

2011-12-09 @ 21:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0