Dronning?

Hej hej! Inte bloggat på några dar nu men ja ja ;) Har inte hänt så mycket häller...Jag var själv (altså utan dom andra 96orna) på träningen igen i söndags. Saknar verkligen tjejerna i usm, ni är mitt allt!
Den här veckan har vi mycket kortare dagar, Det är utvecklingassamtal, så vi börjar halv tio och slutar två varje dag :DD LYCKLIG tjej hära!! Idag var jag hemma hos soffi, och sen hade jag mitt samtal, och sen åkta jag till soffi igen efteråt. haha ;)
Hitta den här i våran logg bok, hahahahahaha fattar nada ;)
hahaha fail i tidningen, ska stå drottning, LÄR er stava för fan DN! :D


Kommentarer
Soffi

Hahaha, dom där DN är allt sköna!! Och bra på stava är dom också ;D Hihi <3

2012-01-17 @ 20:23:02
URL: http://sofiamillbert.blogg.se/
Sara Lilienberg

Hihi, men Lisa drottning heter dronning på danska :p det är ju medvetet :pp <3

2012-04-03 @ 12:05:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0